Obszerny zbiór gotowych zestawów prac domowych z matematyki w postaci multimedialnych i interaktywnych ćwiczeń.
Nie są to jednak przypadkowe zadania, a specjalnie przygotowany pakiet, który odpowiada całemu programowi zajęć i tematom w podręcznikach wydawnictw Nowa Era, WSiP, GWO.
\n \n \n \n Matematyka,\n \n \n \n \n \n klasa 4,\n \n \n \n \n \n klasa 5,\n \n \n \n \n \n 100,\n \n \n \n \n \n zestaw 81,\n \n \n \n \n \n zestaw 66,\n \n \n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych przez 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n \n \n zestaw 68,\n \n \n \n \n \n zestaw 153,\n \n \n \n \n \n zestaw 82,\n \n \n \n \n \n zestaw 59,\n \n \n \n \n \n zestaw 158,\n \n \n \n \n \n Odczytywanie informacji z tabel,\n \n \n \n \n \n zestaw 67,\n \n \n \n \n \n zestaw 55,\n \n \n \n \n \n zestaw 58,\n \n \n \n \n \n 1000,\n \n \n \n \n \n zestaw 105,\n \n \n \n \n \n zestaw 30,\n \n \n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych przez 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n \n \n Dzielenie przez 2,\n \n \n \n \n \n 5,\n \n \n \n \n \n 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 129,\n \n \n \n \n \n zestaw 54,\n \n \n \n \n \n zestaw 93,\n \n \n \n \n \n Obw\xc3\xb3d wielok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n \n \n zestaw 121,\n \n \n \n \n \n zestaw 87,\n \n \n \n \n \n zestaw 72,\n \n \n \n \n \n zestaw 103,\n \n \n \n \n \n Rozszerzanie i skracanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n \n \n zestaw 135,\n \n \n \n \n \n 1000 II,\n \n \n \n \n \n zestaw 84,\n \n \n \n \n \n zestaw 132,\n \n \n \n \n \n zestaw 155,\n \n \n \n \n \n zestaw 65,\n \n \n \n \n \n zestaw 127,\n \n \n \n \n \n zestaw 133,\n \n \n \n \n \n zestaw 134,\n \n \n \n \n \n zestaw 102,\n \n \n \n \n \n Rozszerzanie i skracanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n \n \n zestaw 86,\n \n \n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n \n \n zestaw 51,\n \n \n \n \n \n zestaw 78,\n \n \n \n \n \n zestaw 56,\n \n \n \n \n \n zestaw 62,\n \n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n System dziesi\xc4\x99tny,\n \n \n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n \n \n Cyfry rzymskie I,\n \n \n \n \n \n zestaw 74,\n \n \n \n \n \n zestaw 126,\n \n \n \n \n \n zestaw 118,\n \n \n \n \n \n zestaw 61,\n \n \n \n \n \n zestaw 101,\n \n \n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n \n \n zestaw 99,\n \n \n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 III,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n zestaw 156,\n \n \n \n \n \n zestaw 31,\n \n \n \n \n \n zestaw 69,\n \n \n \n \n \n zestaw 104,\n \n \n \n \n \n Rodzaje k\xc4\x85t\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n zestaw 92,\n \n \n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n \n \n Zadania tekstowe II,\n \n \n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n \n \n zestaw 46,\n \n \n \n \n \n zestaw 116,\n \n \n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n \n \n zestaw 119,\n \n \n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 I,\n \n \n \n \n \n zestaw 152,\n \n \n \n \n \n zestaw 113,\n \n \n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amka przez liczb\xc4\x99 naturaln\xc4\x85 I,\n \n \n \n \n \n Obliczenia pieni\xc4\x99\xc5\xbcne I,\n \n \n \n \n \n zestaw 144,\n \n \n \n \n \n zestaw 117,\n \n \n \n \n \n zestaw 148,\n \n \n \n \n \n zestaw 94,\n \n \n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n \n \n Mierzenie k\xc4\x85t\xc3\xb3w I,\n \n \n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n \n \n zestaw 75,\n \n \n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n \n \n zestaw 122,\n \n \n \n \n \n zestaw 64,\n \n \n \n \n \n Obw\xc3\xb3d wielok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n \n \n Dzielenie pisemne III,\n \n \n \n \n \n zestaw 138,\n \n \n \n \n \n zestaw 95,\n \n \n \n \n \n zestaw 160,\n \n \n \n \n \n zestaw 123,\n \n \n \n \n \n zestaw 131,\n \n \n \n \n \n Mierzenie k\xc4\x85t\xc3\xb3w II,\n \n \n \n \n \n zestaw 47,\n \n \n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n \n \n zestaw 124,\n \n \n \n \n \n zestaw 71,\n \n \n \n \n \n zestaw 143,\n \n \n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n \n \n P\xc5\x82aszczyzna,\n \n \n \n \n \n prosta,\n \n \n \n \n \n zestaw 52,\n \n \n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n \n \n zestaw 151,\n \n \n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n \n \n zestaw 48,\n \n \n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n \n \n zestaw 83,\n \n \n \n \n \n zestaw 149,\n \n \n \n \n \n zestaw 57,\n \n \n \n \n \n 1000 I,\n \n \n \n \n \n zestaw 146,\n \n \n \n \n \n zestaw 136,\n \n \n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 76,\n \n \n \n \n \n zestaw 91,\n \n \n \n \n \n zestaw 115,\n \n \n \n \n \n zestaw 130,\n \n \n \n \n \n zestaw 80,\n \n \n \n \n \n Dzielenie pisemne II,\n \n \n \n \n \n Jednostki d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci II,\n \n \n \n \n \n zestaw 106,\n \n \n \n \n \n zestaw 150,\n \n \n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n \n \n zestaw 145,\n \n \n \n \n \n zestaw 98,\n \n \n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n \n \n zestaw 53,\n \n \n \n \n \n zestaw 89,\n \n \n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n \n \n zestaw 125,\n \n \n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 II,\n \n \n \n \n \n zestaw 137,\n \n \n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n \n \n zestaw 114,\n \n \n \n \n \n zestaw 107,\n \n \n \n \n \n Liczby mieszane II,\n \n \n \n \n \n zestaw 79,\n \n \n \n \n \n Jednostki d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci I,\n \n \n \n \n \n zestaw 109,\n \n \n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n \n \n zestaw 108,\n \n \n \n \n \n zestaw 88,\n \n \n \n \n \n zestaw 111,\n \n \n \n \n \n zestaw 73,\n \n \n \n \n \n zestaw 50,\n \n \n \n \n \n zestaw 112,\n \n \n \n \n \n zestaw 139,\n \n \n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n \n \n zestaw 90,\n \n \n \n \n \n Dzielenie i podzielno\xc5\x9b\xc4\x87 I,\n \n \n \n \n \n zestaw 63,\n \n \n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n \n \n zestaw 100,\n \n \n \n \n \n 1000\xe2\x80\xa6,\n \n \n \n \n \n zestaw 154,\n \n \n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amka przez liczb\xc4\x99 naturaln\xc4\x85 II,\n \n \n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n \n \n Zadania tekstowe I,\n \n \n \n \n \n zestaw 85,\n \n \n \n \n \n zestaw 96,\n \n \n \n \n \n zestaw 128,\n \n \n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n \n \n zestaw 140,\n \n \n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n \n \n Jednostki masy II,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n zestaw 142,\n \n \n \n \n \n Pr\xc4\x99dko\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n droga,\n \n \n \n \n \n zestaw 60,\n \n \n \n \n \n Dzielniki i wielokrotno\xc5\x9bci,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n zestaw 70,\n \n \n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n \n \n zestaw 45,\n \n \n \n \n \n zestaw 110,\n \n \n \n \n \n zestaw 141,\n \n \n \n \n \n 100 I,\n \n \n \n \n \n zestaw 157,\n \n \n \n \n \n zestaw 120,\n \n \n \n \n \n zestaw 97,\n \n \n \n \n \n Prosta,\n \n \n \n \n \n odcinki,\n \n \n \n \n \n zestaw 147,\n \n \n \n \n \n zestaw 159,\n \n \n \n \n Siatki prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian\xc3\xb3w,\n \n \n \n Trapezy I,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na u\xc5\x82amkach II,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian II,\n \n \n \n Pole tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta II,\n \n \n \n Mapa i plan I,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87 i iloraz II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Pole powierzchni graniastos\xc5\x82upa II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie liczb ca\xc5\x82kowitych II,\n \n \n \n Wzajemne po\xc5\x82o\xc5\xbcenie prostych i odcink\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Zamiana u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Pole powierzchni graniastos\xc5\x82upa III,\n \n \n \n Litry i mililitry I,\n \n \n \n Skala II,\n \n \n \n K\xc4\x85ty przyleg\xc5\x82e i wierzcho\xc5\x82kowe II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne liczb z zerami na ko\xc5\x84cu,\n \n \n \n Ko\xc5\x82a i okr\xc4\x99gi II,\n \n \n \n Wielok\xc4\x85ty,\n \n \n \n zestaw 49,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby jednocyfrowe I,\n \n \n \n Miary k\xc4\x85t\xc3\xb3w w trapezach,\n \n \n \n Pole r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82oboku i rombu I,\n \n \n \n K\xc4\x85ty przyleg\xc5\x82e i wierzcho\xc5\x82kowe I,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie r\xc3\xb3\xc5\xbcnicowe I,\n \n \n \n Prostok\xc4\x85t II,\n \n \n \n Podnoszenie do drugiej i trzeciej pot\xc4\x99gi II,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 V,\n \n \n \n Obw\xc3\xb3d prostok\xc4\x85ta II,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu II,\n \n \n \n U\xc5\x82amki dziesi\xc4\x99tne II,\n \n \n \n Dzielenie pisemne \xe2\x80\x93 zadania,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87 ca\xc5\x82o\xc5\x9bci II,\n \n \n \n Cztery dzia\xc5\x82ania na liczbach I,\n \n \n \n Pot\xc4\x99gowanie,\n \n \n \n Rozpoznawanie i zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych,\n \n \n \n Podnoszenie do drugiej i trzeciej pot\xc4\x99gi I,\n \n \n \n Mierzenie odcink\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Liczby mieszane I,\n \n \n \n Jednostki pola II,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych IV,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie pisemne II,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie r\xc3\xb3\xc5\xbcnicowe II,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych I,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pisemne \xe2\x80\x93 zadania,\n \n \n \n Odejmowanie pisemne I,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie "po kawa\xc5\x82ku" I,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w przez liczby naturalne,\n \n \n \n Figury przestrzenne \xe2\x80\x93 bry\xc5\x82y,\n \n \n \n Szacowanie,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pami\xc4\x99ciowe IV,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne jednostki pola I,\n \n \n \n Litry i mililitry II,\n \n \n \n O ile r\xc3\xb3\xc5\xbcni\xc4\x85 si\xc4\x99 liczby? I,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne sposoby zapisywania d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci i masy I,\n \n \n \n U\xc5\x82amki dziesi\xc4\x99tne I,\n \n \n \n Dodawanie liczb ca\xc5\x82kowitych I,\n \n \n \n zestaw 4.27,\n \n \n \n Prostok\xc4\x85ty i kwadraty,\n \n \n \n Sprytne rachunki,\n \n \n \n Odwrotno\xc5\x9bci liczb,\n \n \n \n Graniastos\xc5\x82up prosty I,\n \n \n \n Pole rombu,\n \n \n \n \xc5\x9arednia arytmetyczna I,\n \n \n \n Obliczanie u\xc5\x82amka z danej liczby II,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n Obliczanie warto\xc5\x9bci wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych II,\n \n \n \n Rodzaje i w\xc5\x82asno\xc5\x9bci tr\xc3\xb3jk\xc4\x85t\xc3\xb3w I,\n \n \n \n map i diagram\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych IV,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Wysoko\xc5\x9b\xc4\x87 tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta II,\n \n \n \n W\xc5\x82asno\xc5\x9bci wielok\xc4\x85t\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Pole tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta I,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne sposoby zapisu tego samego u\xc5\x82amka,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne liczb z zerami w \xc5\x9brodku,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych III,\n \n \n \n Zamiana jednostek II,\n \n \n \n Prostok\xc4\x85t I,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 graniastos\xc5\x82upa prostego I,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 II,\n \n \n \n p\xc3\xb3\xc5\x82prosta II,\n \n \n \n Miary k\xc4\x85t\xc3\xb3w w r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82obokach,\n \n \n \n Obliczenia przybli\xc5\xbcone,\n \n \n \n Odejmowanie liczb ca\xc5\x82kowitych II,\n \n \n \n Figury przystaj\xc4\x85ce,\n \n \n \n klasa 6,\n \n \n \n Symetria w otoczeniu cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych II,\n \n \n \n Odejmowanie pisemne III,\n \n \n \n Wzajemne po\xc5\x82o\xc5\xbcenie prostych i odcink\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Dzielenie przez 10,\n \n \n \n Ko\xc5\x82a i okr\xc4\x99gi I,\n \n \n \n Zegary I,\n \n \n \n Odejmowanie pisemne II,\n \n \n \n Klasyfikacja czworok\xc4\x85t\xc3\xb3w,\n \n \n \n Liczby dodatnie i ujemne I,\n \n \n \n Dzielenie pisemne I,\n \n \n \n Wycinanki i uk\xc5\x82adanki I,\n \n \n \n Kalendarz i zegar I,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n Jednostki pola I,\n \n \n \n U\xc5\x82amki zwyk\xc5\x82e na osi liczbowej,\n \n \n \n Siatki graniastos\xc5\x82up\xc3\xb3w,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o r\xc3\xb3\xc5\xbcnych mianownikach II,\n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta i kwadratu II,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych przez liczby naturalne,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n zestaw 77,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o tych samych mianownikach I,\n \n \n \n K\xc4\x85ty,\n \n \n \n rodzaje k\xc4\x85t\xc3\xb3w,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie r\xc3\xb3wna\xc5\x84 II,\n \n \n \n Zegary II,\n \n \n \n Siatki prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian\xc3\xb3w II,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87 ca\xc5\x82o\xc5\x9bci I,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby wielocyfrowe II,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie przez 10,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n W\xc5\x82asno\xc5\x9bci wielok\xc4\x85t\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o tych samych mianownikach II,\n \n \n \n Obliczanie procentu danej liczby II,\n \n \n \n Kalendarz i zegar II,\n \n \n \n Dodawanie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne I,\n \n \n \n Kalendarz II,\n \n \n \n System dziesi\xc4\x99tny I,\n \n \n \n Odejmowanie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n R\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82oboki II,\n \n \n \n Procenty a u\xc5\x82amki I,\n \n \n \n Procenty a u\xc5\x82amki II,\n \n \n \n U\xc5\x82amki w\xc5\x82a\xc5\x9bciwe i niew\xc5\x82a\xc5\x9bciwe II,\n \n \n \n Szacowanie dzia\xc5\x82a\xc5\x84 na u\xc5\x82amkach dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n Pole trapezu II,\n \n \n \n System dziesi\xc4\x99tny II,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako iloraz,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach I,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o r\xc3\xb3\xc5\xbcnych mianownikach III,\n \n \n \n Mapa i plan II,\n \n \n \n Obw\xc3\xb3d prostok\xc4\x85ta I,\n \n \n \n R\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82oboki I,\n \n \n \n Obliczanie u\xc5\x82amka z danej liczby I,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o r\xc3\xb3\xc5\xbcnych mianownikach I,\n \n \n \n Miary k\xc4\x85t\xc3\xb3w w tr\xc3\xb3jk\xc4\x85tach I,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach II,\n \n \n \n \xc5\x9arednia arytmetyczna II,\n \n \n \n W\xc5\x82asno\xc5\x9bci niekt\xc3\xb3rych tr\xc3\xb3jk\xc4\x85t\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Odejmowanie liczb ca\xc5\x82kowitych I,\n \n \n \n Dodawanie pisemne I,\n \n \n \n Przygotowanie do rozwi\xc4\x85zywania zada\xc5\x84 tekstowych III,\n \n \n \n Konstruowanie tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta o danych bokach,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w III,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne sposoby zapisywania d\xc5\x82ugo\xc5\x9bci i masy II,\n \n \n \n Mierzenie k\xc4\x85t\xc3\xb3w,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Liczby pierwsze i z\xc5\x82o\xc5\xbcone,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian i sze\xc5\x9bcian II,\n \n \n \n Pole r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82oboku i rombu II,\n \n \n \n U\xc5\x82amki o mianownikach 10,\n \n \n \n Dzielenie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n Obliczenia pieni\xc4\x99\xc5\xbcne II,\n \n \n \n zestaw 161,\n \n \n \n map i diagram\xc3\xb3w III,\n \n \n \n Dodawanie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby wielocyfrowe I,\n \n \n \n Figury w skali II,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach I,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n U\xc5\x82amki dziesi\xc4\x99tne,\n \n \n \n Pola figur p\xc5\x82askich I,\n \n \n \n Zamiana u\xc5\x82amk\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 graniastos\xc5\x82upa prostego II,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Wielokrotno\xc5\x9bci,\n \n \n \n W\xc5\x82asno\xc5\x9bci niekt\xc3\xb3rych tr\xc3\xb3jk\xc4\x85t\xc3\xb3w I,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne bry\xc5\x82y I,\n \n \n \n 100 II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych przez liczby naturalne,\n \n \n \n O ile r\xc3\xb3\xc5\xbcni\xc4\x85 si\xc4\x99 liczby? II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne II,\n \n \n \n Odejmowanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych III,\n \n \n \n Wysoko\xc5\x9b\xc4\x87 r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82oboku,\n \n \n \n Rodzaje i w\xc5\x82asno\xc5\x9bci tr\xc3\xb3jk\xc4\x85t\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Pole trapezu I,\n \n \n \n Trapezy II,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 i pojemno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Rozk\xc5\x82ad na czynniki pierwsze,\n \n \n \n Pola figur p\xc5\x82askich II,\n \n \n \n Cyfry rzymskie II,\n \n \n \n czas I,\n \n \n \n Pole prostok\xc4\x85ta i kwadratu I,\n \n \n \n Wysoko\xc5\x9b\xc4\x87 tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ta I,\n \n \n \n Obliczanie liczby z danego jej u\xc5\x82amka,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na u\xc5\x82amkach zwyk\xc5\x82ych i dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n Dzielenie i podzielno\xc5\x9b\xc4\x87 II,\n \n \n \n Wycinanki i uk\xc5\x82adanki II,\n \n \n \n Pole powierzchni graniastos\xc5\x82upa I,\n \n \n \n Dzielenie z reszt\xc4\x85,\n \n \n \n podzielno\xc5\x9b\xc4\x87 liczb,\n \n \n \n Pole powierzchni prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu III,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie "po kawa\xc5\x82ku" II,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne jednostki pola II,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian i sze\xc5\x9bcian I,\n \n \n \n Zamiana jednostek I,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n Dzielenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n Figury w skali I,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb naturalnych,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb. Ile razy wi\xc4\x99cej? Ile razy mniej? ||,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby wielocyfrowe III,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n O\xc5\x9b liczbowa II,\n \n \n \n Dodawanie pisemne II,\n \n \n \n O\xc5\x9b liczbowa I,\n \n \n \n Kolejno\xc5\x9b\xc4\x87 wykonywania dzia\xc5\x82a\xc5\x84 IV,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu I,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w o jednakowych mianownikach II,\n \n \n \n Graniastos\xc5\x82up prosty II,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie i dzielenie liczb ca\xc5\x82kowitych I,\n \n \n \n Dzielenie pisemne przez liczby wielocyfrowe,\n \n \n \n Czytanie tekst\xc3\xb3w. Analizowanie informacji,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcne bry\xc5\x82y II,\n \n \n \n Dzielenie pisemne,\n \n \n \n Wakacje i po wakacjach I,\n \n \n \n Odejmowanie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n Mierzenie odcink\xc3\xb3w II,\n \n \n \n Jednostki masy I,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych I,\n \n \n \n Dodawanie i odejmowanie pisemne I,\n \n \n \n Obliczanie procentu danej liczby I,\n \n \n \n Obj\xc4\x99to\xc5\x9b\xc4\x87 I,\n \n \n \n Obliczanie warto\xc5\x9bci wyra\xc5\xbce\xc5\x84 algebraicznych I,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na u\xc5\x82amkach zwyk\xc5\x82ych i dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w,\n \n \n \n Dodawanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Diagramy procentowe,\n \n \n \n punkty II,\n \n \n \n Zapisywanie wyra\xc5\xbce\xc5\x84 dwumianowanych II,\n \n \n \n Liczby dodatnie i ujemne II,\n \n \n \n Pole powierzchni prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu II,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n Dzielenie i podzielno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pami\xc4\x99ciowe I,\n \n \n \n Dodawanie liczb ca\xc5\x82kowitych II,\n \n \n \n Odcinki prostopad\xc5\x82e i r\xc3\xb3wnoleg\xc5\x82e,\n \n \n \n Siatki prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Podzia\xc5\x82 tr\xc3\xb3jk\xc4\x85t\xc3\xb3w ze wzgl\xc4\x99du na k\xc4\x85ty i boki,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Szacowanie dzia\xc5\x82a\xc5\x84 na u\xc5\x82amkach dziesi\xc4\x99tnych I,\n \n \n \n Kalendarz I,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania na u\xc5\x82amkach I,\n \n \n \n por\xc3\xb3wnywanie liczb,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie liczb. Ile razy wi\xc4\x99cej? Ile razy mniej? I,\n \n \n \n Rozwi\xc4\x85zywanie r\xc3\xb3wna\xc5\x84 I,\n \n \n \n map i diagram\xc3\xb3w I,\n \n \n \n Miary k\xc4\x85t\xc3\xb3w w tr\xc3\xb3jk\xc4\x85tach II,\n \n \n \n Zaokr\xc4\x85glanie liczb,\n \n \n \n Tr\xc3\xb3jk\xc4\x85ty \xe2\x80\x93 zadania,\n \n \n \n Pole figury,\n \n \n \n Dzia\xc5\x82ania pami\xc4\x99ciowe III,\n \n \n \n Cztery dzia\xc5\x82ania na liczbach II,\n \n \n \n Dzielenie pami\xc4\x99ciowe II,\n \n \n \n punkty I,\n \n \n \n Pole powierzchni prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcianu I,\n \n \n \n p\xc3\xb3\xc5\x82prosta I,\n \n \n \n U\xc5\x82amki w\xc5\x82a\xc5\x9bciwe i niew\xc5\x82a\xc5\x9bciwe I,\n \n \n \n U\xc5\x82amek jako cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87 i iloraz I,\n \n \n \n Por\xc3\xb3wnywanie u\xc5\x82amk\xc3\xb3w dziesi\xc4\x99tnych II,\n \n \n \n Skala I,\n \n \n \n Wakacje i po wakacjach II,\n \n \n \n czas II,\n \n \n \n Prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian I,\n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie pisemne przez liczby jednocyfrowe II\n \n \n
\n